Podlaska franczyza pierwsza wprowadziła tę formułę do swojej oferty. Ciągle ją ulepsza

2025.06.10 14:10
W 2018 roku KOKU Shushi jako pierwsza sieć, jeśli chodzi o polską branżę sushi, wprowadziło lunch bufet. Pomysł ten jest cały czas doskonalony, obecnie franczyza proponuje innowacyjne rozwiązania, które czynią ją bardziej zrównoważoną i odpowiedzialną.
Podlaska franczyza pierwsza wprowadziła tę formułę do swojej oferty. Ciągle ją ulepsza
Fot: pixabay.com

Lunch bufety w KOKU Sushi były strzałem w dziesiątkę. W ramach tej oferty przygotowano ponad 800 tys. rolek sushi.

— Zrewolucjonizowaliśmy sposób, w jaki Polacy jedzą sushi. Wcześniej było ono kojarzone głównie z kolacją w gronie znajomych, my pokazaliśmy, że to także opcja na szybki obiad na mieście. Od dłuższego czasu idziemy jednak o krok dalej i udowadniamy, że gastronomia może być bardziej zrównoważona — mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel sieci KOKU Sushi.

Marka cały czas stara się minimalizować marnowanie jedzenia, wprowadziła więc politykę less waste. Dlatego dania, które pozostają po lunch bufecie są specjalnie pakowane w boxy na wynos i sprzedawane taniej dzięki aplikacji Foodsi.

— W KOKU Sushi wierzymy, że każda rolka sushi zasługuje na to, by trafić na czyjś talerz. Czujemy też odpowiedzialność za kształtowanie dobrych praktyk w branży gastronomicznej. Inicjatywa ograniczania marnowania żywności to element naszego szerszego podejścia do prowadzenia biznesu — dodaje Piotr Olechno, współwłaściciel sieci.

W ramach Lunch Bufetu Sushi w KOKU Sushi klienci mogą zjeść różne dania japońskie. Ten system, jak twierdzą przedstawiciele marki, jest dobrze przemyślany, dzięki czemu „minimalizuje straty i maksymalizuje zadowolenie gości”. Obecnie z tej opcji można skorzystać w wybranych restauracjach w Polsce m.in.: w Białymstoku, Warszawie, Bielsku Podlaskim, Legnicy, Częstochowie, Świdnicy, Zielonej Górze czy Nowej Soli.

KOKU Sushi to obecnie największa sieć franczyzowa w Polsce, która oferuje kuchnię japońską. Obecnie w całym kraju działa ponad 50 punktów pod jej szyldem. W minionym roku marka osiągnęła rekordowe obroty wynoszące ponad 82 mln zł.

JK
24@bialystokonline.pl

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2025 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39